2010-11-12
 08:18:28

Härligt sovmorgon, not!

Så var det med den sovmorgonen.

Grannens hund skällde och ylande konstant från 07.15 - 08.00 och därmed sket det sig för mig att sova till 10.00. Kan även skylla lite på min käre sambo som sprang ut och in i sovrummet, höll på med garderoben osv. Sånt funkar inte när jag försöker sova. Så nu är jag vaken istället.

Jag tänker dock inte kliva upp för det. Jag har ju en helt ledig dag och den ska spenderas på bästa sätt. Jag ladda upp morgonen med nyaste Greys Anatomy och Private Practise. Sen är tanken att kliva och och äta en god brunch för att vid 12.30 börja bege mig mot syster för att spendera eftermiddagen med Alfred. Toppendag enligt mig! Och sen rundas såklart fredagen av med ett gäng från klassen. Lovley!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: