2010-11-19
 16:29:01

Fattiglapp

Åh, åh och åter åh! Jag har provat en hel radda olika outfits för morgondagen och såklart så trivs jag bäst i det nya jag köpte. Ingen "speciell" outfit men bekväm. Det är ju inte så fasligt länge kvar till studiebidrag men det är ju för tusan december vilket innebär julklappsinköp. Jag får nog bita i det sura äpplet och börja nalla av sparpengarna. Tycker dock jag gjort det rätt bra som kunnat leva utan studielån hela hösten så det är väl inte hela världen.. men.. det är roligare o se pengarna växa! ;)

40min kvar tills Johan slutar, kanske jag ska försöka läsa de sista sidorna på den helt omöjliga texten. 15 sidor och jag har ägnat typ 2h åt att läsa det och är ändå inte klar, kanske säger en del om hur det är skrivet. Oförståeligt. Känns som att mannen som skrivit texten skrivit den och sen tagit den svåraste synonymen på varje ord så att den som läser ska få kämpa. Inte tacksamt.

Ser fram emot kvällen dock. Skönt med mysig hemmakväll för att sedan dra upp tempot imorgon! ;)

Trevlig helg gott folk, vi hörs på måndag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: