2010-11-12
 18:43:47

Den bästa på länge, hoppas jag!

Jag känner att den här helgen kan bli den bästa på länge. Inte för att det händer något speciellt på det sättet, men för att jag kommer att kunna spendera helgen i total harmoni utan några som helst störmoment.

Ikväll kommer ett gäng från klassen hit för att fira att tentan är gjord.
Imorgon ska jag och Johan gå på stan. Vi ska köpa en ny kökslampa och även en lampa till sovrumsfönstret. Sen åker vi och handlar för att kunna laga en gourmémiddag och rundar sedan av kvällen med bio. Det lutar åt "The social network".
Söndag är det farsdag och dagen kommer nog att börjas med ett träningspass. Eftersom min kära far är bortrest följer jag med Johan till hans föräldrar för middag och fika. Jag älskar att vara där. Och självklart kommer vi att se Gefle - Gif Sundsvall och sen Inter - Milan.

Nä, nu kör vi! :) Ha en trevlig kväll.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: