2010-11-30
 13:24:48

Dagen kan inte bli bättre

Morgonen började med en underbart härlig promenad till skolan i härligt väder. Följt upp av tre timmar "gympa" där vi först körde 30min gympapass, sen fick varje basgrupp en låt där man skulle göra ett program av för att på slutet vara instruktör för de andra grupperna. Det var sjukt roligt! Sen gick jag och Jenny till gymmet och körde lite mage/rygg för att sen gå och hämta TENTAN. Jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv då jag hade en konstig känsla i magen att det kunde ha gått åt helvette med tentan. Men.... Jag fick VG!! Jag kan inte fatta det. Sen såg jag att jag fått ett sms av posten att min Iphone kommit så den har jag nu hämtat. Dessutom ringde Johan när jag var påväg hem från skolan och att få prata med honom idag kändes perfekt.

Dock är det back to work nu. Ska äta upp maten, slänga mig i duschen och sen börja läsa, läsa och läsa. Finns massor att läsa. Men min tanke är att jag ska ladda hem en film som jag kan se ikväll för att fira och självklart börja pilla på telefonen. Och till det blir det morötter, gurka och DIPP. Mumma.

Sammanfattat: Gympapass, gym, VG, Iphone, Johan. = Perfekt dag.


Forss
PUBLICERAT: 2010-11-30, 20:17:06

Va roligt att du fick prata johan, avund :)


Jempa
PUBLICERAT: 2010-11-30, 20:53:26 | URL: http://jempaspyssel.blogg.se/

Vilken underbart härlig dag du verkar haft! :)


forssa
PUBLICERAT: 2010-11-30, 21:30:05

haha what!? vem kommenterar under mitt namn? eller är det någon annan du känner som heter forss?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: