2010-11-25
 20:09:15

Alone

Nu sitter min man snart på flyget påväg till Sthlm för att imorgonbitti bege sig mot Vietnam. Det känns overkligt att vara ensam i 2½ vecka. Jag kommer definitivt att sakna honom.

Min först sysselsättning i en tom lägenhet blev att börja julpynta samt städa. Det var för länge sen det städades så det känns skönt att göra bort det på en gång så kan jag slappna av framöver och bara njuta av en mysig lägenhet. Jag längtar tills om två helger för då blir det att ta in granen och pynta den lagomt tills Johan kommer hem, samt sätta upp julgardiner. Det känns aningen tidig för det nu så jag kör på det lilla julpyntet tills dess.

Nä, nu ska jag fortsätta och sen lägga mig och se One tree hill. Kanske plugga lite också.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: