2010-05-31
 21:03:49

Rubrikernas inlägg

Måndag igen
En ny vecka är nu påbörjad. Det var otroligt skönt med en "ledig helg". Nu blev det ju inte jätteledigt eftersom jag både jobbade och tränade. Men ledigt från match iaf.

Mina favoriter är tillbaka
Texas är tillbaka hos oss nu, jättemysigt. Och PATRICIA har äntligen kommit hem!



Prislapp kvar
En liten rolig grej från i helgen var att jag i söndagsmorse insåg att prislappen satt kvar på klänningen som jag hade i lördagskväll. Det var dessutom en stor och hård prislapp. Tur att ingen såg.

Bikini
Jag klickade precis hem en bikini från Nelly. Billig och enkel. Måste hitta någon färgglad också tror jag.



Storhandling
Nu ska vi åka och storhandla. Det är verkligen på tiden. Frysen är tom. Jag gillar ju dessutom att storhandla sent på kvällen. Harmoni.

VF-coach
Otroligt skönt att jag kunde rycka lite i VF-coachen denna vecka. 63.7 poäng och en 17:e-plats är jag på just nu. Jag är helt klart nöjd.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: