2010-05-03
 21:48:48

Svullen

På nåt sätt gjorde jag illa mitt långfinger på matchen. Hade ont igår kväll och imorse vaknade jag och såg att det var både svullet och blått. Ont gjorde det också. Jag stod inne på toaletten och tittade på fingret och kom på mig själv kallsvettas och skaka. Gick och la mig ner en stund för att inse att det inte är så farligt med ett svullet finger. Haha.

I övrigt har det varit en jättestressig dag. Inge roligt. 

Ikväll har det varit träning också. Röbäcks f96 tränade med oss. Det var lite annorlunda men samtidigt lite kul också. Träningen var iaf väldigt lugnt. Kom hem strax efter 20.00 och slängde mig direkt i duschen. Sen blev det matlagning. Korvstroganoff. Mumma. Har precis ätit färdigt. Vi ser Avatar igen, en stund av den iaf. Den var ju så jäkla bra. Äter också lite färsk just nu, ananas och melon. Också mumma!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: