2010-05-20
 21:32:10

Three in one - mobil, bra kamera, musik

Jag funderar på en ny mobil. Med bra kamera. Eftersom mobilen är med var man än befinner sig kan man lättare dokumentera sitt liv då med kameran. Two in one liksom. Frågan är bara vad för mobil? På ett sätt vore en Iphone rolig att köpa men den kostar ju så mycket pengar och jag har blivit snål på sista tiden. Hade en tanke att önska mig en mobil i födelsedagspresent, men då får man ju inget annat. Och i augusti när jag fyller år vill jag gärna ha presentkort så jag kan shoppa höstkläder. Jag får nog ta mig en funderare. Kraven på mobilen är iaf en kamera med 12mpx plus att den ska rymma många låtar. Har ju ingen mp3-spelare heller. Så allt i ett vore skönt. Three in one kanske jag ska säga istället.


                      IPHONe 3GS                                    Ericsson U1i Satio

Ett alternativ kan ju vara att Johan som är supersugen på en Iphone köper den så kan jag köpa hans mobil istället. Till ett reducerat pris. Bra idé! Ska lämna det som förslag till honom. Lovely!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: