2010-05-18
 20:34:37

Nya kökstolar

Nu ska det inhandlas nya kökstolar. Bort med plaststolarna och in med lite kvalité. Dessa är dessutom i samma serie som köksbordet plus att det är specialerbjudande på dem nu. Tag 4, betala för 3. Perfekt! :)


Eftersom jag börjar förhoppningsvis börjar plugga till hösten så känns det som att inköp av olika grejer måste göras innan dess. För sen kommer jag att bli sjukt snål, det kan jag lova. Köksstolar har vi pratat om att köpa länge men det har aldrig blivit av. Nu måste vi dessutom köpa en ny dammsugare också. I övrigt tror jag vi klarar oss. Eller.. Vit färg till väggarna i sovrummet ska också inhandlas och användas innan sommaren är slut! :) Det ser jag fram emot.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: