2010-05-12
 19:43:54

Favorithunden är tillbaka

Nu är Texas tillbaka hos oss. Han och jag ligger nu i soffan medan Johan diskar och lagar mat. Det är sånt han får ta på sig när jag är hängig. Senare ska Texas och Johan till Nydalafältet och kasta boll och busa. Jag stannar nog hemma.

Otroligt skönt med ledigt från jobbet imorgon. Det blir att somna tidigt ikväll och sen sova så länge som möjligt imorgonbitti. Kl. 15.00 ska jag se Ersboda - Sollefteå och sen ska vi äta födelsedagsmiddag hos pappa som fyllde år igår. Sen blir det ännu en tidig kväll så jag blir helt frisk och kan ta en löptur på fredag och vara med på fotbollen på lördag.

Dessa dagar med Texas ska vi verkligen mysa. Det är troligtvis sista gången vi får träffa honom så det är lite sorligt. Därför ska vi ta vara på all tid. Mys och bus är det som gäller.

Kram!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: