2010-05-01
 09:11:23

29e, 30e och 1a maj

Det har varit dåligt bloggande två dagar i rad nu, ber om ursäkt för det.

I torsdag blev det jobb, träning och umgänge med mamma, supertrevlig kväll.

Och igår valborg blev det jobb, handling och sen grillning och sällskapsspel med Lisa och Erik. Satan vad det är gott att grilla, jag måste göra det ikväll igen. Vi spelade "Absolut överens", sjukt roligt! Sen blev det två rundor av Buzz också innan det var dags att krypa till sängs.

Nu har det träning om knappt en timma. I övrigt kommer dagen att bestå av fotbollstittande (Ersboda - IFK Luleå) och innan det blir det nog en sväng förbi Expo och kanske Rusta och Jysk. Måste hitta två stolar som passar till bordet på balkongen.

Ikväl har jag faktiskt ingen aning om vad det blir. Ladda för match förmodligen. Hade en skum natt inatt då jag först drömde att jag stod i mål i en hockeymatch och var kass. Och i drömmen efter stod jag i mål för vårt lag. Vi spelade mot Kvarsveden på en gräsplan och matchen slutade 1-1. Jag rädddade en straff!? Haha. Ingen aning varför jag drömmer sånt, kanske jag borde stå i mål imorgon? NJA!

Hörs senare :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: