2010-05-13
 21:36:49

Sjyyyk

En torsdag är snart gjord. Ligger hos pappa nu efter en otroligt god middag. Förkylningen har trappats upp med feber nu också så jag stannar ev hemma imorgonen om jag fortfarande ha feber. Jag MÅSTE bli frisk till matchen. Börjar dock känna en panik eftersom jag såklart måste kunna träna lördag då. Jag trodde det hade börjat bli lite bättre då det mitt på dagen idag kändes aningen bättre. Halsontet hade försvunnit. Men nu känner jag mig totalt förstörd. Så imorgon ska jag inte kliva upp ur sängen mer än när jag ska gå på toa och äta något. Och sen ska jag på riktigt börja äta vitamintillskott. Jag drar på mig skit för ofta. Sist jag var jätteförkyld var påsk och det var ju typ nyss. Less!

Nu ska vi åka hem och lägga oss och se sista perioden av hockeyn. God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: