2010-05-15
 19:58:41

Lördagkväll med Texas

Den totala vilan igår gjorde susen tror jag. Tränade imorse, kändes dock inge vidare, men nu ikväll känner jag mig faktiskt pigg. Jag och Texas är själv ikväll så jag gjorde mig en varm kyckligsallad. Grillade kycklingen ute på grillen på balkongen. Det var första gången jag grillade själv. Tyvärr väntade jag för länge så grillen hade blivit lite för kall så jag fick vänta länge tills kycklingen blev klar, men till slut så. I övrigt hade jag i pasta, ruccola, gurka, tomat, avokado, fetaost, vindruvor och soltorkade tomater. Asgott. Ser fram emot att få äta det till lunch imorgon också.

Nu har Texas och jag precis kommit tillbaka från en promenad. Eftersom Ersboda har lagfest och är i parken och grillar och aktiverar sig så är vi som sagt själva. Jag ska verkligen njuta av den här sista kvällen med Texas. Även om det är trist att bara måsta vara hemma så är det underbart att han är med mig.

Det blir nog en film i sängen om ett tag och försöka somna tidigt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: