2010-05-26
 19:28:45

Hos syrran

Nästan direkt efter jobbet åkte jag och Johan upp till Strömpilen. T-shirten jag köpte i söndags hade fortfarande den där svarta larmgrejen kvar så den var tvungen att tas bort. Som bonus shoppade jag två likadana t-shirtar fast i svart och vitt. Plus en klänning. Jag provade den iklädd sporttop och i en för liten storlek så jag hoppas att storleken större passar och att den ser bra ut med vanlig bh och med ett skärp i midjan. Vi får se helt enkelt! :) Sen blev det även en sväng på systemet.

Nu har jag precis nattat Alfred. Ska slänga i mig lite spagetti och köttfärssås nu och slappa framför tv'n tills Stefan kommer hem. Då blir det att börja springa hemåt. Det känns som att det är hundra mil härifrån och hem, men jag tror inte det är så farligt. Blir lagomt med tanke på det löppasset vi ska köra tror jag.

Hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: