2010-05-20
 21:34:49

Grilltorsdag

Idag efter jobbet strosade jag runt på stan en stund. För att inhandla sommarkläder. Det blev äntligen ett par jeansshort. 199:- från Gina Tricot. Även en vit långärmadtröja med röda ränder på därifrån. Sen blev det att plocka upp Mathilda och åka raka vägen på träning. Än en gång en bra träning. Rolig träning. Jag ser verkligen fram emot helgens match.

Nu har jag precis kommit hem från Ersbodas match som dom vann med 2-1. Dom avgjorde i 93e och jäklar vilken härligt känsla. Jag fick gåshud på läktaren!

Nu firar vi segern med att grilla hamburgare och ha myskväll. Imorgon åker jag till Västerås med laget för match. Kommer hem lördagkväll. Jag hoppas på bra väder på söndag så att man äntligen kan ligga ute och sola.

Trevlig kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: