2010-05-14
 11:33:58

Fortsatt tungt

Inatt sov jag och Texas själv i sängen. Dels för att Johan inte vill bli smittad och sen för att vi hoppades att jag skulle kunna sova bättre. Det gick lite lite bättre, men vaknade fortfarande 5-6 gånger. När näsan behövde sprayas och när Texas ville krypa under täcket.

Jag hade hoppas på att kunna genomföra ett lätt löppass senare ikväll men efter morgonens lättare promenad med Texas kände jag direkt att kroppen absolut inte är redo för det. Jag hoppas verkligen att dagens totala vila från allt kommer att göra mig piggare till imorgon men måste erkänna att det inte känns positivt.

Jag har laddat hem filmen "Dear John" som ska ses och sen nya OTH, Greys Anatomy och Private Practice.

Hej svejs,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: