2010-05-25
 20:39:49

Sommarregn

När jag tittade ut genom fönstret imorse så duggade det. Jag tog på mig regnjackan iaf. När jag satte mig på cykeln och hade cyklat 50m så vräkte regnet ner på mig. När jag var framme på jobbet hade jag genomblöta jeans som inte var torra igen förrän vid lunchtid och då var det dags för trots regnet igen för att hämta mat. Hurv! Som tur var hade jag en filt på jobbet som kunde ge mig lite värme. Vi har ju blivit så bortskämda med sol på slutet så man ska väl inte gräva ner sig för lite regn, men det är ju så otroligt mycket skönare med sol och värme. Man blir glad på ett annat sätt. Dock har ju regn en sorts mysighetsfaktor, men då vill man ligga hemma i soffan under ett täcke.

Träning ikväll igen. Mer än så behöver inte sägas..

Imorgonkväll ska jag vara barnvakt till Alfred. Det passade äntligen eftersom vi har egenträning, så mördarlöppasset som vi ska köra tar jag när jag ska ta mig hem från Röbäck. Det blir perfekt. Det var otroligt länge sen jag var barnvakt till Affe så det ska bli superkul. Nya kort ska tas! : )

Har precis avnjutit en jättegod köttfärssås som min käre sambo tillagat. I like! Nu ser jag Jönköping Södra - Hammarby IF på TV4sport. När den är slut ska jag lägga mig och fortsätta läsa Ljudet av ditt hjärta (Eclipse).

Shit vad jag ser fram emot den här helgen. I nuläget ser den ut såhär:
Fredag: Åka till Övik och se Ersbodas match.
Lördag: Hänga på ängarna och se brännboll. Festa!
Söndag: Förhoppningsvis hänga med kusinen till Bullmark med Texas för lite aktivitet för honom. Och även se UFC. På kvällen blir det supermyskväll med Texas!!

Hörs!


Pat
PUBLICERAT: 2010-05-26, 16:33:08

Och inte får du glömma att tillägga måndag som en heldag du ser fram emot!! Jag kommer hem! :) Låter iaf som en supermysig helg det där! Njut :) Vi ses snart



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: