2010-05-17
 20:44:24

Måndag igen

Idag efter jobbet tog jag mig en sväng ner på stan. Jag inhandlade ett par shorts från H&M. Tanken var att hitta ett par sköna jeansshorts, men jag hittar inga någonstans. Så det blev ett par gråa shorts istället. Sånna där sköna som man har lite nu och då.

Nu har jag precis kommit hem från löptur utomhus. Så skönt! Sprang i långa tajts och t-shirt och svettades ihjäl! Jag älskar det här vädret! Efter löpturen blev det en långpromenad också. Kände att det behövde slaggas ur en del. En negativ sak ute just nu är alla dessa flygkryp i luften, dom är överallt!!

Eftersom vi har både skivstång, hantlar och boll hemma så skippar jag gymmet och kör här framför tv'n istället. Då slipper man dessutom oroa sig över att slå huvudet i taket på vissa övningar..

Ciao,

Andreas Wijk
Finns på youtube och jag kan inte sluta lyssna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: