2010-03-06
 20:30:50

Vinst idag och utgång ikväll

Vinst med 4-0. Superskönt. Första halvlek spelade vi i strålande sol och -8 ungefär. När vi kom ut till andra hade solet gått i moln och kylan var ett faktum, men som tur var värmde spelet rätt bra! :)

Nu är melodifestivalen på bussens TV-apparater men jag har OTH i lurarna istället. Fick ett mess av Macke för ett tag sen som undrade om jag ville följa med han och Johan ut på krogen sen. Eftersom jag en stund tidigare pratat med några i laget om hur länge sen det var jag var ute så tackade jag självklart jag. Jag erbjöd mig att köra så att det inte behövde bli ett problem att ta sig ner på stan, men det var tydligen inte aktuellt. Jag ska tydligen bli full. Vi får se hur det blir med det. Vi kommer hem kring 23 så det finns inte direkt gott om tid. Ska iaf bli trevligt!

Hejdå! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: