2010-03-30
 17:41:56

Jag är anmäld!

Nu har jag sökt in. Idrottsvetenskapliga programmet. Jag känner faktiskt ett enormt sug. Det ska bli riktigt spännande. Det enda negativa blir att ha mindre pengar, men pengar är ju inte allt? Men som sagt, enormt taggad. Jag går in med en inställning att plugga hårt och göra bra ifrån mig.

Johan var sjuk hela förra veckan. Feber och jätteförkyld. Jag har preppat med enchinagard och vitaminbrus och hoppas innerligt att jag klarar mig från sjukdom. Idag har jag nyst och känt mig allmänt hängig, även lättare känning i halsen. Men snälla gode gud, låt mig slippa vara sjuk över påsk. Jag som sett fram emot denna helg i evigheter.. Dags för en till enchinagard nu och sen träning om en dryg timma. Jag satsar på att svettas ut all skit i kroppen. Håll tummarna!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: