2010-03-22
 20:16:49

Good friends and a glass of whine

Den här helgen har varit riktigt bra, främst för att jag hunnit umgås och träffa väldigt många.
I fredags bio med Emmelie. Lördag fest med laget. Magisk utgång på Rex där jag träffade Signe, Eriksson och många från gamla klassen. Söndag en sväng förbi mamma. Sen fika hos syrran och Alfred. Sen skjutsade jag pappa. Och kvällen spenderades sen med min älskling.

Otroligt skönt att ha Johan hemma igen. Jag sov som en prinsessa i natt. Dock har han blivit sjuk nu vilket är lite oros. Jag vägrar bli smittad!

Förvaringsproblemet är snart över!! Denna garderob hittade vi på blocket, är i nyskick och köpt till ett bra pris. Vi hämtar den på onsdag och jag längtar. Äntligen får vi varsin garderob. Så på onsdagkväll blir det klädrensning. Nu ska det vara snyggt och prydligt.


God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: