2010-03-15
 21:18:04

Sportkväll

Det blev ingen film igår. Slumdog Millionaire fick skjutas åt sidan eftersom det var fotboll på TV. Valladolid - Real Madrid. Jag somnade dock som vanligt i mitten av andra halvlek. Omöjligt att hålla sig vaken fastän det är bra.

Ikväll blev det träning och sen kvartsfinalen mellan IBK Dalen och Storvreta.

Eftersom det blev direkt från jobbet till träning och från träning till innebandymatch så blir det middag nu. Åt självklart några varmkorvar direkt jag kom till matchen. Nu äter jag yoghurt med musli och korvmackor. Mumma. Ingen vidare middag men måste spara matlådan till lunchen imorgon.

Sitter och se Liverpool - P'mouth nu. Till andra halvlek kryper jag ner i sängen. Skulle tippa på att jag har hunnit somna innan Johan kommer hem mellan 22.00-22.30.

God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: