2010-03-10
 21:41:53

En träningsledig kväll

Igår efter träningen sa coach till oss att vi skulle få vara lediga idag. (HÖR OCH HÄPNA!?) På schemat står det inplanerat löppass + gym. Men vi slipper alltså. Han sa att man såklart fick träna om man ville och det sjuka är att jag hade tänkt fara o träna medans Johan tränade, men efter ett sms från Signe så ändrades planerna. Istället åkte jag till isladan och såg min första hockeymatch för i år. KUL! Hann dock inte se hela matchen eftersom det var inlpanerat att Johans föräldrar skulle komma till oss och se Man U - Milan. Det har hunnit gå en halvlek och Man U är otroligt mycket bättre än Milan.

Sammanfattat så är det otroligt skönt med en ledig vardagkväll. Annars hinner man inte så mycket annat än att antingen jobba, laga middag, träna. Eller jobba, träna, laga middag. Hur som helst så är klockan alltid 20.30 när man är HELT klar med allt, inkl duschning osv. Och när klockan är så sent så har jag verkligen ingen lust att göra annat än att lägga mig i soffan och samla energi.

God natt!


Syveringeborg
PUBLICERAT: 2011-05-12, 14:48:38 | URL: http://syveringeborg.blogmakale.com

Interesting. No more comment :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: