2010-03-09
 17:24:45

Tvättkväll

Jag hatar att tvätta. Dels för att tvättstugan ligger i källaren i den andra portingången och sen för att det är så drygt att sortera tvätten efteråt. Och eftersom Johan har NOLL koll på vars mina kläder ska ligga så kan jag aldrig lämna över sorteringen på honom. När han försöker lägga undan mina kläder så mina tröjor lika gärna hittas bland byxorna. Men nu är tre tvättar i tvättmaskinerna iaf, one to go.

Ikväll är det träning kl 19.00, vilket betyder att det förmodligen kommer att vara kyligare än igår. Igår blåste det dock en otäck vind som det just nu ser ut som att vi slipper.

Nu måste jag laga lite mat och sen hänga upp tvätten och åka på träning. Jag hatar sånna här stressiga kvällar!!!! Är dessutom på dåligt humör av någon anledning.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: