2010-03-23
 19:13:31

Träningsledig tisdagkväll

Ikväll har vi fått träningsledigt, hör och häpna! Otroligt skönt. En del i laget ska samlas på Rhodos och käka middag. Tanken var att även jag skulle dit men med lite eftertanke så finns det massor som behöver göras hemma som jag aldrig hinner med annars. Så ikväll har det blivit och ska blivit:

- Åkte upp på Intersport för att reklamera mina fotbollsskor. Gick ej. Tog ut nya.
- Varit på gymmet och kört det jag inte pallade att köra i söndags.
- Lagat korvstroganoff.
- Och nu blir det projektet att försöka laga byrån i sovrummet. Önska mig lycka till!
- Samtidigt som byrålagningen ser vi Malmö - Örebro.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Fortfarande en fotbollshunk..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: