2010-03-19
 23:47:32

Remember me

Nu är filmen sedd. Och den var bra. Inte så fantastisk som jag trodde att den skulle vara, men ändå väldigt bra. Robert Pattinson är magisk.

Kom hem strax efter halv elva och har efter det städat här hemma. Diskat bort disken, sopat lägenheten eftersom det var lite för sent för att köra igång dammsugarn och sen städat toaletten. Kan ju inte vara dammigt och äckligt när folk ska komma hit imorgon kväll. Så nu ser det i alla fall okej ut här hemma :)

Jag satt hos Svärdet på Bla bla bla i 3h idag. Det var mycket hår att färga och mycket hår att klippa bort. Jag har numera inte en jättelång toffs när jag sätter upp det utan en jätteliten. Känns verkligen ovant men samtidigt skönt. Utväxten är borta och jag har lite ljusbruna slingor invävt. I like it.

Nu måste jag sova. Ska upp tidigt imorgonbitti för att jobba. Jag är allt annat än peppad.

God natt.



Väldigt ensamt här hemma..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: