2010-03-29
 20:35:50

Panik av att vila

Första arbetsdagen på veckan gjord. Två och en halv kvar att avverka innan ledighet.
Idag har jag varit hos naprapaten igen så det blev ingen fotbollsträning ikväll, vilket ger mig en lättare panik. Gillar inte att vila när alla andra tränar. Det är en annan sak när hela laget har träningsledigt.

Men eftersom jag inte kan sitta still och ta det lugnt så är nu rensningen och städningen av garderober och byåer klart. Det är finns plats över, hör och häpna. Jag har sett till att inte "sprida ut" allt för att det finns plats, utan lagt det i lagoma högar. Nu finns det plats över och det känns fantastiskt. Kan ändå gissa att den platsen snart är fylld också.

Igår lagade jag och Johan en kycklinggryta. Till det gjorde vi klyftpotatis. Johan gillade det, men jag kände direkt att ris hade passat bättre. Därför bestämde jag mig för att bara ta kycklinggrytan och sallad till min lunchlåda idag. En såkallad GI. TOTALMISS! Efter 1½h var jag hungrig igen. Min mage är verkligen inte van att äta så lite. Jag behöver mycket mat för att klara mig. Så på eftermiddagen fick jag göra mig lite havregrynsgröt.

Nu ska jag fika kvällsfika och krypa ner under täcket och se OTH.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: