2010-03-28
 20:29:07

Nu är helgen snart över

Vilken härlig dag det har varit, trots vädret. Vid 10.30 kom Alfred hit. Vi började som sagt lugnt med en film. Sen blev det lite lek innan lunchen. Därefter blev det en promenad och UFC - Ersboda. Alfred sov hela första halvlek och i andra blev det bus. Jag såg inte mer än 5min av matchen men det är okej. Vi har haft en kanondag :) Extra plus att han hade ett leende på läpparna hela tiden.

Sen blev det Tenton. Väldigt lugnt för mig eftersom min rygg är förstörd. Och nu har vi precis ätit middag. Real Madrid - Atl Madrid kl 21.00. Väldigt trevligt!



Nu är garderben klar och på plats i sovrummet. Otroligt skönt med så mycket extra plats!!


math
PUBLICERAT: 2010-03-28, 23:37:27 | URL: http://mathildavarmin.blogg.se/

förstår inte hur du orkar titta på fotboll varje dag typ, räcker det inte med att spela exakt vaaareenda dag... Jag blir typ less när någon nämner ordet fotboll nu för tiden! du är då minsann engagerad girlyy



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: