2010-03-04
 21:32:44

Ska jag ha svart eller vit blogg?

Just nu är jag nöjd över mig själv. Åkte iväg till Tenton runt 18.00 och kom dit exakt samtidigt som coach, vilket resulterade i att han tyckte vi skulle köra löppasset tillsammans. NEJ!, var min först reaktion. Men nu i efterhand säger jag bara: Tack för det. Han pressade mig att köra tuffare än vad jag gjort annars och det sjuka är att jag tycker det gick lätt. Jobbigt såklart, men det här är första passet jag verkligen känt mig stark på. Grymt skön känsla. Sen blev det styrketräning på det.

Det fanns ingenting framtaget ur frysen idag så jag tog upp bacon och snabbtinade. Kokade makaroner och gjorde en liten baconsås på matlagningsgrädde, soja och sambal. Det blev fantastiskt gott. Sambal gör allt fantastisk måste jag säga.

Sen vill jag säga att jag sitter här och halvgråter. På tisdagmorgon flyttar Patricia till Schweiz. MIN PATRICIA! Jag kommer att sakna henne så mkt så det kommer göra ont i hjärtat. Men jag önskar henne all lycka till och hoppas att hon får det underbart. Lita på att jag kommer att åka till Schweiz direkt jag får chansen!!! Men i sommar kommer hon hem och då ska vi umgås!! Ni kan läsa om hennes resa på www.patriciahagglund.blogg.se. Om ni tycker att våra bloggar är lika i utseende så är det för att jag tog min och kopierade in på hennes när jag gjorde den. Bytte bara bilder :) Så blir det när det är snabba puckar.

Ni märker även att mitt utseende här ändrat titt som tätt. Jag blir aldrig nöjd. Nu är det något tillfälligt bara. Men vad tycker ni. Svart eller vit blogg?


mattan
PUBLICERAT: 2010-03-06, 23:53:15 | URL: http://mathildavarmin.blogg.se/

SVART! känner knappt igen mig när jag är här nu... switch back!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: