2010-03-13
 11:15:29

Matchdag

Har haft en underbar natt med en underbar dröm. Jag simmade med delfiner! Det är inte första gången jag drömt det och förhoppningsvis inte sista. Vaknade 09.00, klev upp strax efter 09.30. Äggmackor och yoghurt till frukost. Och nu har jag precis gjort en tårta till mammas kalas. Det var min alldeles första tårta och jag hoppas verkligen att den kommer att smaka gott senare idag.

Nu sitter jag framför TV´n och ser One tree hill. Det har blivit en sorts tradition att se det innan hemmamatcher. Det gör mig lugn och mindre nervös, iaf för en stund. Det är skönt. Är faktiskt väldigt nervös inför dagens match, det kommer att bli tufft. Håll tummarna!!


Efter förra helgens match. Vi hoppas på vinst även idag.

(Bild tagen från lindblomsara.blogg.se)

Vi hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: