2010-03-08
 20:41:07

Måndagen gjord. Check.

Måndagen gjord. Check.

Precis så som ovan skrev jag för en vecka sedan.. men det känns som att det var igår. Tiden verkligen springer fram. Det är knappt så jag hinner med. Men jag klagar inte. Ju fortare tiden går desto snabbare är våren här. Och sen sommaren!

Men först och främst längtar jag till påsken. Torsdag 1/4 till måndag 5/4 kommer att spenderas i Johans stuga tillsammans med hans familj. Ser fram emot att åka skoter, pimpla, grilla korv, gå runt i stugan i mjukisbyxor varje dag, ev åka lite snowboard osv. Jag vet att det kommer bli underbart!

Ikväll har vi gjort vår första träning på gamlia för i år. Det är en härligt plan att vara på, dock aningen tråkig omgivning för tillfället. Men det är skönt att ha omklädningsrummet och fikarummet innan och efter träningarna. Det blir liksom på riktigt då och jag gillar det!

Nu har jag precis lagat en "Lyxpytt", vilket innebär att man plockar så mkt som möjligt ur kylskåpet, hackar det i småbitar och steker det i stekpannan. Jag lyckades hitta potatis, morötter, köttbullar, bacon, palsternacka, någon annan rotfrukt, fetaost, soltorkade tomater och lök. Och jäklar så gott det blev! Jag gillar när jag lagar något spontan. Tanken var att jag skulle göra köttbullar och makaroner, men när jag märkte att makaronerna var slut så fick jag hitta på nåt annat. Jag är helt klart nöjd!

Nu ska jag se sista perioden av Modo - SAIK. HEJA MODO!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: