2010-03-25
 17:36:25

Jason Mraz - Sleep all day

Det var en trött Moa igår, trots att jag inte hade tränat. Jag slocknade innan 22.00 och vaknade innan klockan ringde, men ändå är jag helt förstörd nu. Träning om drygt en timme. Just nu känns det otroligt jobbigt, men jag piggnar säkert till när jag väl kommer dit.

Helg imorgon, känns otroligt bra. Helgen är relativt oplanerad. Inte lite smockfull som en vanlig helg för mig brukar vara.

Fredag: Umgås med Johans familj. Fira Per som fyller år.
Lördag: Träningsmatch mot Umeå IK, laga middag och ha myskväll med Johan.
Söndag: Vara barnvakt åt Alfred och se Ersboda - UFC. Träna.

Det här är första helgen på många, många veckor som jag och Johan verkligen hinner umgås. Första fredagen sen vi kom hem från Thailand och andra lördagen. Känns skönt att få lite kvalitetstid. Känns också mysigt att vi ska vara barnvakt och att Alfred ska få se sin första Ersbodamatch! :)

Garderobsdörrarna går inte montera upp, jag blir så less. Än en gång får vi ringa och be pappa om hjälp.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: