2010-03-11
 21:28:05

Grattis Mamma!

Idag fyller min kära mamma år. 50 år! Det är en stor dag. Så efter jobbet åkte vi dit för lite tårta och på lördag blir det ett större kalas.

Veckan har gått sjukt fort. Igår var jag helt säker på att det var tisdag. Men det var onsdag och idag är det torsdag, snart fredag. Snart helg. Härligt! Helgen innefattar träningsmatch, kalas hos mamma, stöcksjö-återträff och fika med emmelie och signe. Som vanligt är min helg fullspäckad med trevligheter och det gillar jag. Enda minuset är att jag och Johan äntligen hade planerat in en mysfredag eftersom jag nu inte längre tränar fredagkvällar, men självklart så har han träning då. Typiskt. Det var väldigt länge sen vi hade en sån fredag då vi åker och handlar, lagat världens godaste middag, hyr film och sen bara ligger och håller om varandra i soffan. Saknar det! Nästa helg åker han till fjällen med grabbarna men helgen efter det, då jäklar! :)

Tanken imorgon efter jobbet var att gå ner på stan och handla mat och nödvändigheter till hemmet, uträtta ärenden man aldrig hinner annars och sen baka tårtor till mammas kalas på lördag. Men när coach kommer idag och säger att vi ska köra individuell löpning imorgon så blir man ju aningen ledsen. Alla planer går i stöpet och kvällen mer eller mindre förstörs. Ta sig till gymmet, köra passet, duscha och ta sig hem tar ju runt 1½h. Det är värdefull tid. Helvette. En sån liten grej gjorde mig grymt irriterad, plus att det gick sämst på träningen idag. BAJSKVÄLL!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: