2010-03-24
 19:58:28

2/5 kvar av veckan

Tre arbetsdagar gjord. Check. Två kvar. Sen helg. Tack!

Åkte till träningen efter jobbet och kom på (eller Mathilda sa till mig) att jag inte får träna eftersom jag var hos naprapaten idag, så det var bara för mig att åka hem. Det görs nu ett sista!? försök att få min rygg någorlunda smärtfri. Nu håller jag tummarna. Börjar vara less.

Garderoben är nu hos oss. Dock inte helt färdig. Bakstycket behöver spikas på och dörrarna måste monteras upp. Vi gjorde ett försök med dörrarna för en stund sedan men gav upp. Vi måste såklart börja med bakstycket. Nu börjar snart Barca på TV. TACK!

Hejsvejs!


Emma
PUBLICERAT: 2010-03-25, 11:03:18 | URL: http://www.emmafallman.devote.se

Härligt med garderober :) Så man kan få lite ordning iaf. Kul att se dig ute ihelgen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: