2010-06-09
 21:34:06

Fullspäckad kväll

Idag efter jobbet åkte jag direkt upp på Colorama och köpte färgen till sovrummet. Tanken var att köpa det i lördags men då kom vi när dom hade stängt. Jag åkte även och hämtade stolarna på Mio som vi beställde i lördags. Sen direkt när jag kom hem drog jag på mig träningskläderna och tog med mig Texas ut i I20-skogen för ett ordentligt löppass. Vi är egentligen lediga ikväll men eftersom vi har grejer med jobbet imorgonkväll så tränade jag idag istället.

Direkt efter löppasset åkte jag iväg med en fotölj och dom gamla kökstolarna till pappas förråd. Och efter det skruvade jag ihop dom nya kökstolarna, lagade den trasiga byrån, började göra i ordning och flytta ut möbler ur sovrummet inför målningen och rensade lådorna. Tanken var att jag och Pat skulle se The Last Song ikväll men kvalitén var sämst plus att både hon och jag behövde göra andra saker ikväll så vi sköt upp det. Det passade väldigt bra för jag behövde den här kvällen om målningen ska göras på söndag.

Nu ska vi ut och gå med Texas och sen fika och krypa till kojs.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: