2010-06-11
 21:07:05

Fotbolls-VM är igång!

Äntligen helg! Vi hade träning 17.30-18.30 och nu har vi precis avnjutit grillmiddag, as usual när det är helg. För mig blev det grillad lax och pressad potatis. För Johan blev det klyftpotatis och entrecote. Kanske låter märkligt att vi åt olika rätter, men varför inte liksom? :)

I övrigt ikväll så blir det såklart Fotbolls-VM. Det känns sjukt roligt att det är igång, då vet man vad man gör dom kommande veckorna! :) Dock hade det såklart varit roligare om Sverige varit med.

Som sagt, Sundsvall imorgon. Match. Spännande. Jag är nervös men ser fram emot det. Det ser ut som det ska komma väldigt mycket regn i Sundsvall imorgon och det känns faktiskt bara skönt. Jag spelar hellre match i regn än strålande solsken. Men helst av allt när det bara är mulet.

Jag hade tänkt stiga upp tidigt på söndag och börja med målningen i tid men jag känner verkligen hur väl jag behöver en ordentlig sovmorgon. Dom senaste två veckorna har sömnen varit allt annat än perfekt. Men som sagt, vi får skylla oss själva som har Texas i sängen men hur mysigt är det inte? Ingen av oss har samvete att skicka ut honom i vardagsrummet. Dock hade jag önskat att han inte blev så sur när man försöker lägga till honom längst ner i sängen så han inte tar allt för mycket plats. Men det är inte aktuellt, då blänger han och lägger tillbaka sig som han låg innan. Haha! Han är klockren. I övrigt förutom målningen blir det fika med Signe och Marre på söndagkväll. Och ett löppass någon gång under dagen antar jag..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: