2010-06-10
 21:40:58

"För vi har tagit studenten"

Idag är det många som tar studenten och jag är avundsjuk. Just den dagen var nog en av de roligaste dagarna i mitt liv. Från morgon till kväll var jag i en enda stor lyckobubbla. Och människorna jag fick fira dagen tillsammans med, oslagbart! Det var verkligen slutet på ett äventyr och början på ett helt nytt liv. Ett vuxet liv.

Just under den tiden var livet som sagt underbart. Men ibland kan jag tänka tillbaka och bli arg över hur ovetandes jag var. Jag hade absolut ingen aning om vad som skulle hända och att mitt liv skulle gå från ett till ett annat på bara någon vecka. Hur min syn på framtiden plötsligt fick planeras om.

Men som sagt, studenten var underbart. Den dagen var perfekt. Och jag önskar att jag fick uppleva den en gång till.





Signe
PUBLICERAT: 2010-06-11, 13:08:25

Bästa bästa bästa dagen!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: