2010-06-03
 21:10:50

Dopp i Nydalasjön

Världens sämsta träning idag, så tråkigt när det går dåligt! Glädjande nyhet är iaf att planerna än en gång är ändrade och Texas stannar längre än till söndag. Hur länge får vi se. Men vi njuter för varje dag vi får ha honom. För att fira det ska nu åka till Nydala och kasta boll och se ifall han är sugen på ett dopp! ;)

Det här huset gillar jag. Charmigt och mysigt. Självklart inte 100% som jag skulle önska men det är ändå ett sånt hus jag verkligen skulle kunna kalla hem. Och vita trägolv. I love!
http://www.hemnet.se/beskrivning/698215?r=3


Imorgonkväll kommer Patricia hit. Johan ska på afterwork så jag och Pat ska grilla och ha en total mys och pratkväll. Som jag har längtat! Blir kanon!

Längtar dessutom till midsommar. Då blir det ett bra gäng ute i Vännäs hos Pat. Vi har dessutom halvt planerat att åka till fjällen i sommar. Om Texas fortfarande är hos oss helgen efter midsommar ska vi passa på då. Där tror jag han kommer att stortrivas. Om han har åkt hem väntar vi nog ännu en helg. Sen får man ju tajma det med vädret också.

Vi hörs! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: