2010-06-24
 19:44:25

SEMESTER!!

Äntligen har jag semester. Det känns helt underbart skönt! Som jag har längtat efter denna dag.

Efter jobbet åkte vi till pappa och lämnade Texas. Pappa ska till Sundsvall så Texas åkte med och hoppade av i Nordmaling för att vara hos kusin Ingela över midsommar. Kan tänka mig att det blir ett kärt återseende! :) Sen åkte vi till ICA Maxi och storhandlade inför morgondagen. Jag trodde det skulle vara kaos där men det var faktiskt helt okej. Sen blev det en sväng in på H&M för lite nagellack, ögonbrynsfärg och ett sommarlinne.

Nu har vi precis ätit lite middag och håller på att smälta maten innan vi båda ska dra på oss träningskläderna och bege oss ut i I20-spåret. Blir nog himla skönt i det här sommarvädret!

Jag ska försöka somna i tid ikväll eftersom det blev så sent igår. Behöver mycket energi till morgondagen, det kommer bli super! Jag längtar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: