2010-06-28
 20:51:22

Löp och bus i Gammliaskogen

Vilken sommarkväll det är! Direkt efter träningen tog jag med mig Texas ut på ännu mer träning. Vi tog en joggingtur till Gammliaskogen och stannade till och såg 30min av UFC´s match. UNDERBARA Danny Persson gjorde 4 mål vilket betyder massor av poäng till mig i VF-coachen eftersom jag bytte in honom till denna omgång. LYCKA! (Dock verkar dom flesta i top-10 ha honom i sitt lag så jag kommer nog tyvärr inte att klättra så mycket i placeringarna) Sen sprang vi lite mer i skogen och kastade boll. Texas såg verkligen ut att stortrivas! Nu är han dock supertrött och ligger däckad i sängen! :) Själv ser jag Brasilien - Chile.

Vi är ju ensam hemma nu jag och Texas. Johan åkte iväg till Gävle imorse. Blir mycket plats i sängen till oss inatt då! :) Men samtidigt tomt. Det fattas ju något här hemma. Det märker även Texas. När vi är samlade allihopa i lägenheten bryr han sig aldrig om det låter i trapphuset men nu springer han till dörren titt som tätt i hopp om att Johan ska trampa in, men han kommer ju aldrig.

Ska ta en dusch i halvtid och sen ska jag publicera det jag shoppade idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: