2010-06-29
 20:14:50

Längdbekymmer

Om jag fick skulle jag vilja krympa 5cm. 5 ynka cm, det är väl inte mycket begärt. Jag kan ge bort dom till någon annan som behöver dom mer än mig. Jag ser så tydligt hur jag på kort osv gör allt för att se lite kortare ut vilket ger världens sämsta hållning. Jag ska försöka förbättra det eftersom jag vet hur dåligt det är för min redan så sargade rygg.

Angående längden så satt jag och funderade på mitt framtida bröllop och fick först panik. Satt och funderade lite till och kom på att eftersom jag kommer att ha en klänning som döljer min fötter så spelar det ju ingen roll vad jag har för skor. Så jag ska ta dom plattaste skorna jag hittar medan jag ska hitta några snygg skor till Johan med HÖG sula. Inte för hög såklart, men i alla fall så att det syns att han är längre än mig. Det betyder att min hållning på alla foton kommer att vara fin och ståtlig! :)

Då var det bekymret löst! Haha..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: