2010-06-16
 22:01:27

Sommar, sommar, sommar!

arbetsdag kvar till semester. Jag ser verkligen fram emot ledighet.
Från jobb. Från fotboll. Att äntligen få känna frihet och slippa stressa varje dag.

30 juni spelas sista seriematchen borta mot Danmark. Johan som kommer att befinna sig i Gävle hos Mike från den 27 juni kommer ner till Uppsala för att se matchen och sen bilar vi vidare ner till Stockholm för att hälsa på Kniven.

Torsdag 1 juni: Shoppa och på kvällen se Gefle spela på Råsunda.
Fredag 2 juni: Gå på Gröna Lund. Käka middag/dricka rosé på någon uteservering.
Lördag 3 juni: Påbörja resan hem i hyffsad tid eftersom det ryktas om husfest/lagfest på Skolgatan, något jag inte vill missa.

Sen planerar vi att någon gång under v 27 åka till stugan i Umansjö/Hemavan. Fjällvandra, fiska och bara njuta av livet. Om Texas fortfarande är hos oss kommer han självklart att åka med. Jag är säker på att han kommer att stortrivas där!

I övrigt ska jag verkligen bara njuta. Hälsa på mormor, umgås med vänner, umgås med min familj. Alla "projekt" i lägenheten är redan bortgjorda så semestern kommer att bli helt fri från både projekt, jobb och träningar med laget.


Pellebettina
PUBLICERAT: 2011-05-06, 10:54:44 | URL: http://pellebettina.blogsmile.com

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: