2010-06-18
 17:39:28

En promenad i regnet

Jag och Texas har precis kommit tillbaka från en promenad i regnet. Från början tyckte han inte alls att det var roligt att vara ute, trots att vi tog på honom dräkten som han har på vintern för att han skulle slippa bli så blöt. Men när jag tog fram bollen ur fickan fick han mer energi och busade en stund. Men sen gick det fort påvägen hem. Han stannade inte och nosade en enda gång.

En diss: Vi gick förbi en man som höll på med sin bil. Han ställde sig upp, tittade på Texas och skrattade. Det kändes dessutom som ett hånskratt. Misstänker väl att han tyckte det såg roligt ut med en dräkt på en hund, men det är ju supergulligt och superhipp! Och självklart ska han ha dräkten på sig för att slippa bli blöt, jag hade ju regnkläder på mig. Samma sak! Den mannen dissar jag!

Nu ligger vi i soffan och väntar på att Johan ska komma hem med mat från Thaiköket.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: