2010-06-24
 20:55:40

En liten diss till fotbolls-VM

Jag älskar fotboll, utan tvekan. Jag spelar själv, ser så många live-matcher jag kan och ser även väldigt många matcher på TV. Men årets fotbolls-VM, jag känner mig helt ointresserad av någon anledning. Måste bero på att Sverige inte är med och sen att det är VARJE kväll. Annars ser man kanske fotboll 2-3 kvällar i veckan, men nu är det nån match varje dag som verkligen "måste" ses hemma hos oss. Allt planeras efter spelschemat i VM och det är aningen frustrerande. Därför dissar jag det rätt ofta och går hellre ut och busar med Texas en längre stund, läser min bok eller bara ser något vanligt på tv. För ibland blir det faktiskt lite för mycket! :)

Men nu sitter vi här efter löpturen.. och ser Danmark - Japan. Vi firar dessutom semestern med en öl/cider och lite mörk choklad. Gott! Pallade inte att gå till gymmet nu så jag tar det imorgon förmiddag istället, innan vi ska till Patricia.

Säger det igen, har haft semester i drygt 4h men det känns redan helt underbart! :)

I pause ska jag ta en dusch och sen ta fram det nya nagelacket och gööra mig lite fin.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: