2010-06-07
 22:25:38

Dagen efter match

Idag känns det som att jag blivit överkörd av ett tåg. Min nacke har nästintill nackspärr, jag har träningsvärk i armarna och mina ben är blytunga.

Efter jobbet tog jag, Patricia och Texas en löptur. Det blev 5km-spåret i I20-skogen. När vi kom hem däckade Texas och visade inget som helst intresse av att följa med på fotboll så han fick vila här hemma istället. Men nu har vi varit ute i parken och kastat boll och sen fikat kvällsfika alla tre. Mys. Nu ligger vi nerbäddade i sängen.

Kul att Ersboda fick vinna idag mot Teg. Men jobbigt att dom inte kunde göra fler mål i första. 1-0 stod sig matchen igenom och jag fick sitta på läktaren och vara nervös hela matchen. Men nu gick det ju bra! :)

Jag lyckades på nåt sätt ta bort gårdagens inlägg. Tur att det inte var så intressant.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: