2010-06-02
 20:42:55

10a + klänning

Har klättrat ytterligare några placeringar i VF-coachen och ligger numera på en tionde plats. Wie! Jag gick in i årets tävling med en rätt obrydd inställning men nu blir jag ju taggad. Rätt som det är så är man dock säkert i mitten är härjar på igen. Men ikväll är det Örebro - Sunnanå och Linda har lovat att ge mig några poäng. Jag hoppas att hon håller vad hon lovar! :)

Senaste månaderna har jag dissat tajta klänningar. Har faktiskt knappt använt klänning alls när jag gått ut. Men när jag såg den här så blev jag faktiskt lite småkär. Tycker den är ball! Vi får se. Kanske jag klickar hem den. (Fastän jag verkligen inte har råd att köpa kläder hit och dit) På lördag ska jag iaf åka och köpa färgen till sovrummet. Får se hur mycket den går på så kanske jag känner att jag har råd att unna mig denna läckerbit.

Men när sovrummet är färdigmålat vet jag ju att jag kommer att åka på Mias lustgård, Expo, Hjärtero, Hemtex osv för att inhandla nya saker dit. Ibland skulle det vara skönt att vara miljonär.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: