2010-07-26
 21:14:34

Önskelista

Till min familj:

- Presentkort på Vero Moda (Behöver höstkläder och hittar alltid något där)
- Presentkort på D&D (Behöver höstkläder och hittar alltid något där)
- Presentkort på MQ (Behöver höstkläder och hittar alltid något där)
- Presentkort på Åhlens (Där finns allt: smink, heminredning, kläder, väskor)
- Presentkort på Mias Lustgård (Världens bästa butik helt enkelt)
- Något smått från Mias. (Tänk Shabby Chic så blir det perfekt)

Jag vet att jag är tråkig som bara vill ha presentkort men då får jag ju välja helt själv. Plus att jag kommer att vara en fattig student så då kan jag spara lite grann av presenkorten och köpa senare i höst också. 


Niclaslily
PUBLICERAT: 2011-02-10, 19:20:44 | URL: http://niclaslily.blogetty.com

I kinda like it. Thanks!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: