2010-07-27
 22:20:03

Foton

Jobb som vanligt idag. Sen kom jag hem och möttes av bilderna som jag framkallade i fredags. Det blev några bilder på mig, Johan och Texas, för att ha kvar som minne. Nu från början får tre av korten sitta i den nya ramen jag köpte igår. Så småningom ska dom in i fotoalbumet som jag ska pyssla med i höst.


Fotoram från Mias Lustgård som så småningom ska hängas upp på väggen.

Annars ikväll var vi några från laget som efter träningen åkte upp på Umedalen för att se Umedalen - Teg. Dessvärre förlust för "coach" lag med 1-0. Och en dommare som verkligen ville in och avgöra.

Nu har vi precis fikat lite kvällsfika. För Johan blev det två tunnbrödmackor med gravad lax. Till det en kall öl och en kladdkakebit till efterätt. För mig blev det en filtallrik med björnbär, blåbär, hallon, banan och äpple. Mumma. Till efterätt melon, som är så sjuuuuukt gott.

Nu = sängen!

God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: