2010-07-26
 19:23:17

Vem/vad intar huvudrollen?

Senaste tiden har Texas haft huvudrollen på bloggen. Jag har miljontals bilder på honom och skulle kunna skriva en hel bok om sommaren med honom, men med tanke på hur våra hjärtan krossades igår så blir det för jobbigt att skriva och lägga upp bilder på honom.

Kanske vi intar huvudrollen igen?



Igår fick jag ett samtal från en tjej som studerar Idrottsvetenskapliga programmet. Hon undrade om jag hade några frågor och ville hälsa mig välkommen till programmet. 30 augusti kör det igång och jag längtar. Jag längtar efter att få en annan vardag. Att få sovmorgon ibland. Att kunna sitta hemma på balkongen när det är fint väder och plugga. Jag ser fram emot att träffa nya människor. Lära mig mer om mig själv. Eventuellt åka till USA som utbytesstudent termin 4-6 (bara en termin). Det ska bli skönt att kunna göra bort våra individuella löppass på morgonen och sen få kvällen fri. Och framförallt ser jag fram emot att få ny kunskap om det jag har valt att studera. Det verkar vara en intressant utbildning som jag tror kommer att passa mig perfekt. Till skillnad från gymnasietiden går jag nu in med inställningen att lära mig mycket om allt. Jag kommer att sätta höga mål och sen jobba otroligt hårt för att klara dom. Som sagt, spännande framtid!

Idag på lunchen gick jag in på Mias Lustgård för att tröstshoppa. En jättefin fotoram, en ljuslykta och två luktoljor blev det.


Linn
PUBLICERAT: 2010-07-27, 09:06:36 | URL: http://linnjohansson.webblogg.se/

Jag läste på om utbildningen som du ska läsa o blev sjukt sugen på att söka samma nästa höst :) Du måste berätta hur den är när du har börjat!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: