2010-07-09
 20:08:47

En såkallad fredag..

Denna fredagmorgon hemma i Umeå började med tvättid 07.00 - 10.00. Vi var verkligen tvungen. Vi sov medans vi väntade på att det skulle bli klart och sen igen under tiden det torkade. Sen blev det frukost.

Jag cyklade ner på stan och inhandlade ett par nya gardiner till vardagsrummet (eller sovrummet, har inte bestämt mig än) och sen beställde jag även nya iläggssulor till fotbollsskorna. (TUNGT eftersom 1500kr ryker) Sen tog jag med mig Texas ut i I20-spåret för lite intervallträning. Han var seg och fick kämpa sig genom träningspasset. Jag tyckte lite synd om honom så han belönades med ett grisöra, haha.

Sen drog jag och Johan direkt vidare till Dragonfältet och lirade lite boll med Macke och Emelie. Det blev mycket tillslagsträning. Faktiskt kul att bara helt spontant träna lite fotboll. Sen åkte vi alla på Maxi och inhandlade lite mat som nu har avnjutits. Emelie var tvungen att åka iväg till en kompis så Macke och Johan lirar nu tv-spel. Jag ligger och ser tv, bloggar (såklart) och ska snart fortsätta läsa fjärde Twilight "Så länge vi båda andas". SJUKT BRA. Har bara 100 sidor kvar nu. Jag försöker dryga ut det så mycket som möjligt, vill inte att det ska ta slut...

Kvällen kommer att avrundas med promenad med älsklingshunden och sen kryper han och jag ner under täcket för att se en film.


Tycker den här bilden på mig och Texas är lite läskig.
Den är helt oredigerad och kameran var inställt på Auto precis som på alla andra bilder.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: